Meteen naar de content

Betaal met iDeal, Klarna of CC

Voor 15:00 besteld, morgen in huis

Gratis verzending in NL & BE

    Retourbeleid

    1. Retourneren 

    Volgens het Europees recht heeft u tot en met 14 dagen na datum van ontvangst recht op het herroepingsrecht. Alleen de persoon die de aankoop heeft volbracht, kan een retour aanvragen. U kunt (een deel van) uw bestelling retourneren via de volgende 4 stappen.

    STAP 1: Pak de retour items zorgvuldig in en noteer duidelijk uw NAAM, het ORDERNUMMER en welke artikelen retour gaan. Zonder deze gegevens kan een retour niet worden verwerkt. Onderaan deze pagina vindt u een voorbeeld brief.

    STAP 2. Label en frankeer het pakket via POSTNL online en lever het in op een POSTNL service punt. Vanuit het buitenland dient u te verzenden met een bezorgdienst die samenwerkt met POSTNL. U kunt dit navragen bij de bezorgdienst. Zorg altijd dat het adres duidelijk zichtbaar is op het pakket.

    Het retour adres:
    iCruise 
    Laagerfseweg 54a, 3931PG
    Woudenberg, Nederland 

    STAP 3. De verantwoordelijkheid van de zending ligt bij u. Bewaar het verzendbewijs en de trackingsgegevens goed en net zolang tot de retour verwerkt is.

    STAP 4. Een retour wordt gemiddeld binnen 8 werkdagen verwerkt. Terugbetaling geschied indien een retour in goede staat is ontvangen en geschied op de bron van betaling. iCruise heeft geen toegang tot de volledige betalingsgegevens van de klant. De terugbetaling is een geautomatiseerd proces.De kosten en verantwoordelijkheid voor het in tact aankomen van de retourartikelen zijn voor rekening van u, de klant. Bewaar het verzendbewijs goed. U kiest zelf de wijze van retour zoals onverzekerd, aangetekend, verzekerd. U kunt de opties navragen bij de bezorgdienst. Bij een eventueel zoek raken van het pakket, kunt u contact opnemen met de betreffende bezorgdienst. Het aankoopbedrag wordt in dat geval niet door ons gerestitueerd. U kunt in dat geval een claim indienen bij de bezorgdienst. Bewaar altijd het verzendbewijs en de trackingsgegevens tot na verwerking van de retour.

    2. Voorwaarden retour
    Een retour wordt goedgekeurd indien het product onbeschadigd is, tenzij u contact hebt gehad met een iCruise-medewerker die akkoord is gegaan met de retourreden.


    3. Terugbetaling retour
    Er wordt gewacht met terugbetaling totdat de retour zending in ons bezit is. Een retour wordt gemiddeld binnen 8 werkdagen verwerkt. Terugbetaling geschied indien een retour in goede staat is ontvangen
    U wordt terugbetaald middels het betaalmiddel van de oorspronkelijke transactie. Dit gebeurd automatisch en geblindeerd. iCruise heeft geen inzage in uw bankgegevens. Let op: in geval van credit card betaling is een retour boeking voor u vaak pas zichtbaar op uw credit card overzicht aan het einde van de maand/termijn. Indien het emailadres is ingevuld, ontvangt u een alert zodra de retour is verwerkt. 


    4. Gedeeltelijk retour
    Bij annulering en retournering van een bestelling op verzoek, waarbij gekozen wordt voor afwijkende aspecten zoals kleur, logo of model wordt 30% van de aankoopprijs in rekening gebracht. 


    5. Ruilen 
    Indien u een vervangend product wenst, dient u een nieuwe bestelling te plaatsen. Tevens kunt u ook contact met ons opnemen en kunnen we het onderling oplossen.


    6. Pakket vertraagd of zoek 
    Indien een pakket niet geleverd is, wordt een onderzoek ingesteld. Dit kan 2 weken duren. Afhankelijk van het onderzoek wordt besloten of de verantwoordelijkheid ligt bij de bezorgdienst of bij de shop. In het eerste geval kunt u het pakket claimen bij de bezorgdienst. In dat laatste zal de shop met de oplossing komen. Het is dus niet automatisch zo dat de shop het pakket vergoed of het product opnieuw zal verzenden. Indien is getekend voor een pakket is aan de wettelijke voorwaarde voldaan een pakket te leveren en kunt u uw claim indienen bij de betreffende bezorgdienst. Indien track&trace de status 'geleverd' aangeeft, kunt u een schadeclaim indienen bij de bezorgdienst. iCruise zal u bijstaan door levering van alle informatie die u nodig heeft. Indien u betaald via Credit Card of PayPal, dan heeft u mogelijk recht op aankoopbescherming vanuit deze betalingsdienst.


    7. Garantie 
    Indien een product een productiefout zou hebben, kunt u een mail sturen naar info@i-cruise.nl. Het product kan retour worden gezonden naar de fabrikant. Deze onderzoekt het product. Indien beoordeeld wordt dat het inderdaad aan het product ligt, wordt een reparatie of vervangend product verzorgd. Indien er geen sprake is van een productiefout, gaat het product retour naar de klant en dient de klant alle verzendkosten zelf betalen (heen & terug). De uitslag van het onderzoek van de fabrikant is bindend. iCruise heeft samenwerkingen met leveranciers binnen de EU en landen met een handelsverdrag met de EU.

      Gratis Verzending

      Geen verzendkosten op al je orders

      Tevredenheisgarantie

      Niet tevreden? Binnen 30 dagen geld terug

      Bestel Nu, Betaal Later

      Betaal achteraf via Klarna