Meteen naar de content

Betaal met iDeal, Klarna of CC

Voor 15:00 besteld, morgen in huis

Gratis verzending in NL & BE

    Verzendbeleid

    1. Verzending 
    U plaatst een bestelling en rond de betaling af. Op dat moment ontvangt u een geautomatiseerde order bevestiging via e-mail of sms. Mogelijk belandt deze in de spamfolder. Nadat uw bestelling is verzonden, ontvangt u een trackingsemail. Indien u geen mails of sms heeft gehad, check dan de spamfolder. Of neem contact met ons op. 

    2. Levertijd
    Doorgaans is de levertijd binnen Nederland 1 tot 2 werkdagen. Bestellingen die voor 15:00 worden gedaan proberen wij dezelfde dag nog op te sturen, dit lukt helaas niet altijd. Voor leveringen buiten Nederland gelden andere levertijden. 

    3. Uitzonderlijke levertijden
    Indien onderdelen of accessoires moet worden nabesteld of op maat worden geproduceerd, kan de levertijd oplopen naar 2 tot 6 weken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan batterijen, remblokken of wielen. Deze moeten extra nageleverd en nagecheckt worden, hier gaat tijd overheen. Vanwege de invloed van alle maatregelen tegen Corona is er vertraging in productie, levering en bezorging. iCruise kan dan ook geen enkele levertijd garanderen. 

    4. Betaling 
    Betaling kan met iDeal, Creditcard, Bancontact, Klarna en bankoverdracht. Bekijk de betalingspagina om alle betalingsmethodes te vinden.

    5. Methode
    iCruise werkt met verschillende bezorgdiensten samen. De verzending is gratis. Afhankelijk van de dag en uw besteladres zullen wij de pakketten variërend met de pakketdiensten van DHL, PostNL of DPD bezorgen. Als u niet thuis bent kan uw pakket bij een pick-up point worden geleverd. Hou er rekening mee dat de pakketten groot zijn.  Deze informatie wordt met u gedeeld op het moment dat de track&trace code wordt verzonden. U bent zelf verantwoordelijk om dit pakket binnen de gestelde termijn af te halen. U dient zelf de tracking gegevens regelmatig te raadplegen zodat u op de hoogte bent wanneer u het pakket kunt afhalen. Indien het pakket retour naar ons komt, dient u de verzendkosten nogmaals te betalen. 

    6. Adres gegevens 
    Het is de verantwoordelijkheid van de klant om het verzendadres juist in te voeren en/of te controleren wanneer dit reeds is ingevuld. Eventuele extra verzendkosten of het zoek raken van het pakket vanwege verkeerde gegevens worden verhaald op de klant. 

    7. Ontvangst van goederen
    De klant draagt de verantwoordelijkheid voor het in ontvangst nemen van het pakket en/of het op tijd ophalen op een service punt. U dient de track&trace code regelmatig te controleren om te controleren. Eventuele extra verzendkosten worden betaald door de klant.

    Gratis Verzending

    Geen verzendkosten op al je orders

    Tevredenheisgarantie

    Niet tevreden? Binnen 30 dagen geld terug

    Bestel Nu, Betaal Later

    Betaal achteraf via Klarna